Rosszabbodásnál vagy furcsa tüneteknél pánikba kell esni?

Egy homeopátiás szer után nagyon sok minden történhet, például az állapotunk rosszabbodása vagy új, furcsa tünetek megjelenése.

Mit jelentenek ezek? Azt hogy pontosan mi történik az elég bonyolult megállapítani és jobb ha szakképzett homeopatánkra hagyatkozunk.

Ennek ellenére el lehet mondani hogy mindkét fenti esetben a legfontosabb: ne pánikoljunk be!

Miért? Gyógyulást hozó szerek esetében is rosszabbodhat átmenetileg az állapotunk, valamint új tünetek is megjelenhetnek sokaknál. Ilyenkor fontos tudatosítani magunkban hogy ezek átmenetiek, és remélhetőleg gyógyulás fog bekövetkezni hamarosan.

Likeolj a Facebookon!

Hozzászólások

A gyógyítás legmagasabb ideálja a gyors, enyhe, tartós egészség-helyreállítás, vagy a betegség kiküszöbölése, megszüntetése teljes terjedelmében, mégpedig a legrövidebb, legmegbízhatóbb, következményekkel nem járó módon és áttekinthetõ alapon.
---- S. Hahnemann, Organon 2.§